Bu Blogda Ara

28 Şubat 2012 Salı

25 Yaşındayım


          25 Yaşındayım

Ben Ömer Faruk ÇEZİK ilkokulum Tokat Gaziosmanpaşa İlköğretim okulu idi. Tokat Fen lisesini büyük bir başarıyla bitirdim İstanbul Boğaz içi Üniversitesinde Uçak Mühendisliği Bölümünü  bitirdim şu an İstanbul’da boğaz kenarında 4 katlı bir evde 2 çocuk sahibiyim ve şu an normal bir yaşantım var. İlk çıkardığım Uçak’ın adı F-52 . BMWx9var. Milli basketbolcu olarak basketbol oynuyorum  ek iş olarak NBA ‘ de Lakers adlı bir takımda oynuyorum  ve Uçak Mühendisiyim.

                                                                       BMW x9                                                                                     

                                                                           4 Katlı evim
                                                            İstanbul Boğaziçi Üniversitesi
                                                               Tokat Fen lisesi

                                                            Lakers NBA takımım
                                                       Tokat Gaziosmanpaşa İlköğretim okulu

                                                      

       


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder